Konsultacja trychologiczna

Konsultacja trychologiczna jest kluczowym elementem w rozpoznaniu przyczyny łysienia i obraniu właściwego kierunku leczenia. Jej celem jest ocena stanu skóry głowy i włosów, przeprowadzam wywiad w kierunku chorób w rodzinie jak i problemu wypadania włosów u innych członków rodziny, wywiad ten ma bardzo istotne znaczenie, ważnym elementem jest ocena dobowego wypadania włosów.

Najnowszym badaniem oceniającym stopień i przyczynę wypadania włosów jest trichoskopia – badanie polega na obserwacji skóry głowy i włosów w powiększeniu, wykonaniu zdjęć i dokładnej analizie, badanie to wykonuję podczas konsultacji i omawiam wyniki. Badanie jest nieinwazyjne i bezbolesne. Przyczyn nadmiernego wypadania włosów i łysienia jest bardzo wiele dlatego zlecam podczas konsultacji szereg badań laboratoryjnych, takich jak morfologia, poziom żelaza we krwi, poziom testosteronu, progesterony czy prolaktyny jak również ocena funkcji tarczycy. Po wykonaniu badań i wyniku trichospkopii przedstawiam plan leczenie, dostosowanego do przyczyny łysienia. Plan obejmuje zarówno leczenie farmakologiczne jak i szereg zabiegów wspomagających: mezoterapia preparatami stymulującymi, mezoterapia osoczem bogatopłytkowym czy Regenara Activa- wykorzystanie komórek macierzystych.

Konsultacja trychologiczna to kluczowy element leczenia łysienia

Podczas konsultacji wykonam trichoskopię.

Do zobaczenia na pierwszej konsultacji.